Saturday, June 1, 2013

YaAllah ..

YaAllah.. sesungguhnya aku tak tau ape yg aku rase tika dan saat yg sedih ini.. perasaan takut dan curiga semakin menebal.. sesungguhnya aku tak mengharapkan suami yg sempurna .. tp berilah aku suami yg memahami aku. boleh menjaga aku. mendidik dengan kasih sayang dan bukan dari emosi seperti marah dan suka menengking. bole mengjaga aibku ,boleh melindungi aku.. sesunguhnya hati hu sgt halus dah mudah terluka... berikan lah hidayah dan pertunjukmu yaAllah.. sekiranya di jodohku, tunjuk kanlah kasih sayangnya YaAllah.. sekiranya die bukan jodoh ku pisahkanlah kami.. sesungguhnya dia berhak memiliki jodoh yang jauh lebih baik dari aku yaAllah..
 aku pasrah yaAllah..  kembalikan semngat aku yg telah hilang ini Ya Allah... sesunguhnya lagi 2 hari nak final exam.. Allah.. sedih nye wahai hati . pinjamkanlah petunjuk dan hidayah mu yaAllah.. sgt2 down. :'(

No comments:

Post a Comment