Monday, March 28, 2011

SOTO kelas cikgu zaharah


assalammualaikum.=))
haa.(CURIK MASE 10 MINIT).hari nak habaq mai kat angpa..bahawasanya aku dapat makan free...(jimat duit poket) almaklumlah..gaji aku dapat 3 bulan akan datang... guru ganti standard la kan...nak tak nak terpaksa tggu......stress!! sekarang ni aku takde kelas sebab baru abis kelas tingkatan 4..so tengah free kan...sat g kol 11.50 baru ade kelas dengan tingkatan 5 sampai 3.10 ptg..lame tuh..nasib PNP dah buat..hope target pembelajaran hari ni tercapai..

dari tadi nak cite pasal gambar kat bawah nih....ni nak start ar nih sabaq sat naa.. hari nih budak tingkatan 5 katering 1 masak soto.bukan kelas aku tapi kelas cikgu Puan Zaharah...nak di jadikan cerita ~~..bau  dierr fuhh tak ingat...dari dalam kelas tadi dah bau dah..masuk je bilik tgk2 dah ade semangkuk soto..hah!! rezeki untuk hari nih Alhamdulillah....tapi cikgu katering dan penyajian je yg dapat..cikgunye pun 2 je..heee~~~ aku lah tu lg seorang cikgu zaharah yg td aku cite tadi...


korang semua jemput makan naa..~~ bismillahirahmanirrohim..~~ slurppp


kes milo ni pulak..aku terpakse beli kat kantin sebabnya aku dahaga sangat pas abis kelas pg tadi...kesian gile tgk ghupe milo nih..heee.. biase lah tu...hekelehh.. korang cam X biase pulak erkk~~

tudiiiaaaa.... mase free yg aku ade kat perhimpunan tadi...hari nie kan hari isnin perhimpunan lame weii..cite masalah disiplin la..pasal pemimpin pelajar la...kes pelajar bermasalah minggu lepas la..sempat aku settle kan sume keje..cikgu HEM&PK KOKO dok berucap yang aku kat belakang dok sebok menulis buku rekod PNP untuk hari dan esok....  sat g kelas terus bawak je...buku tue..yg lain sume dalam kepala.SETTLE FOR TODAY~~ boleh dapat guru cemerlang tak?? heee!!~~

No comments:

Post a Comment