Monday, January 7, 2013

room mate dan minggu exam

assalamualaikum....
    alhamdulillah diberi kudrat untuk bernafas lagi hari ni. dalam study week seterusnya ke minggu exam roommate sangat memainkan peranan penting dlm hidup. dimana sesi kejut - mengejut amat penting sekali.contohla kan mcm ari hari ni, aku suruh room mate aku kejut kol 4 pg, bile dah kejut, takjadi lak bgun sbb mengantok sangat bak kate org ngantok tahap gaban, suruh la pulak kejut pukul 5 pg, room mate aku yg tak tido2 tu pun kejut la kol 5. last2 engkau. amik.. kol 8 pg baru bangun. btw thanks kat room mate.. sabar je die kejut aku.. then bangun mandi terus duduk jap kat meja ruang tamu.

    aku ni jenis nye leka skit.. takde la bgun terus study.. tak bole la, buat mcm org lain, mesti nak mengalamun jap. take time. mcm skg ni la.. b4 study .. duk dulu dengar lagu 1 2 pastu bru boleh stduy..


meje yg penuh dgn barang aku je.. semak...




rutin macm biasa . bangun masak air.. & nescafe..
time is over... 5 bab tak study lagi.. padahal lusa exam da.. hahaha.. 
rilex.. jgn hard sgt.. study smart je.. 
semoga dipermudahkan.. amin..
xoxo salam...



No comments:

Post a Comment